پیشکشی به چشمان آسمانی شما

من دارم از دست دلم دق میکنم ، با عکسام هق هق میکنم ، مردمو عاشق میکنم ، قلـــــبمو لایق میکنم

پیشکشی به چشمان آسمانی شما

من دارم از دست دلم دق میکنم ، با عکسام هق هق میکنم ، مردمو عاشق میکنم ، قلـــــبمو لایق میکنم

گذر از رنجها ، گذر از رنج های رسانه تصویری ایران !

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

نمیخواهم بگویم مفسر یا منتقدم هستم  یا اینکه میخوام ژست آنهارا بگیرم . این حرفهای کوچکترین فرد از دریای بی کران جامعه ایرانیست ! باید خدارا شکر کنم ، چرا که بعد از گذشت سالها در شبکه داخلی کشورمان که قصد تشویق مردم به دیدن برنامه های خود را دارد ، شاهد دیدن سریالی هستیم که از بغض ها ، رنج ها ، صبرها ، غصه ها ، گریه ها و حیا ، عشق و احترام ایرانی میگوید و توانسته تا حدودی به مقصود خود برسد! سریالی که فرهنگ های فراموش شده را دوباره جلوی چشم ما می آورد . شاید برای قضاوت زود باشد ، اما تا اکنون این سریال گفت میشود دنبال عشق پاک بود و پاک ماند و به هدف رسید ، میشود از در احترام به والدین وارد شد و به مقصود رسید و دعای خیر و خوشبختی پدر و مادر را به جان خرید ، میشود بدون لوس بازی و دریدگی و گزاف گویی از عشق گفت ، میتوان زیبایی زندگی و دوست داشتن را در کنار هم بودن دید ، میشود به جای تنها بودن زوج عاشق در یک خانه مدرن و بعد خاموش شدن چراغها و ... ، آنها را در قاب زندگی قدیمی و سنتی ایرانی (شمالی) دید که لحظه زیبای زندگی خود را در کنار هم هستند و از لطف خدا که به هم رسیده اند و خدا به آنها لبخندی دیگر زده است میگویند و لحظه های گرم خود را با خوردن چای گرم تر میکنند . راستش را بخواهید ، دلم برای این گرمیهایی که تلویزیون ما به مردمش هدیه میداد تنگ شده بود.

گذر از رنج

  • سامان رمضانپور

نظرات (۱)

چون بچه رشت هستی و فیلم هم در رشت هست خوشت آمده است
پاسخ:
شاید تاثیر داشته باشه،اما مساله اصلی اون حرفیه که فیلم با مخاطب میزنه ! 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی